Obchodné podmienky

Ako nakupovať v našom internetovom obchode tekvicovy-olej.sk

Spôsob objednania

Tovar v našom internetovom obchode si zákazník môže zakúpiť troma spôsobmi: on-line, telefonicky alebo e-mailom.

 

1. Online:

Zákazník si vytvorí svoj zákaznícky účet umožňujúci nakupovať do košíka, kde sa mu zobrazí výsledná suma nákupu. Nakupovanie sprevádza zákazníka výberom tovaru, druhu prepravného podľa hodnoty zakúpeného tovaru a spôsobom platby. Po ukončení nákupu príde na e-mailovú adresu zákazníka výpis zakúpeného tovaru. Zákaznícky účet uchováva doručovaciu adresu nakupujúceho a jeho kontaktné dáta, umožňuje mu prístup ku všetkým jeho predchádzajúcim objednávkam.

Postup pre vytvorenie zákazníckeho účtu:

V pravej časti stránky, hneď pod košíkom kliknite na "Vytvoriť nový účet " . Otvorí sa formulár pre vytvorenie nového užívateľa, kde zadáte svoje užívateľské meno a heslo. Po pridaní tovaru do košíka kliknite na tlačidlo „Objednať“. Vyplňte všetky potrebné informácie označené „*“ (červenou hviezdičkou). Pozorne si prečítajte „Obchodné podmienky“ a zaškrtnite boxík, ak s podmienkami súhlasíte. Na nasledujúcej strane si vyberte dodacie podmienky. Na poslednej strane sa Vám zobrazí sumár pred dokončením objednávky. Po odoslaní objednávky Vám príde do Vašej emailovej schránky sumár z Vašej objednávky.

Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie a údaje o vašich objednávkach.

Používaním internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a vašich objednávkach.

Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

2. Telefonicky

(na telefónnych číslach 0915 137 558) od pondelka do nedele. Uskutočňuje sa udaním:
počtu 0,5 l fliaš tekvicového oleja,
presnej poštovej adresy dodania tovaru (meno a priezvisko, ulica, číslo domu, mesto a PSČ), resp. fakturačnej adresy,
kontaktné číslo pre prepravcu, spôsob platby (dobierka - hotovosť, platba vopred na účet)

3. E-mailové objednávanie

Uskutočňuje sa zaslaním objednávky na e-mailovú adresu: obchod@tekvicovy-olej.sk, alebo fandlersk@gmail.com, ktorá musí obsahovať:
počet 0,5 l fliaš tekvicového oleja,
presnej poštovej adresy dodania tovaru (meno a priezvisko, ulica, číslo domu, mesto a PSČ), resp. fakturačnej adresy,
kontaktné číslo pre prepravcu, spôsob platby (dobierka - hotovosť, platba vopred na účet)

Vybavenie objednávky

Zaslané objednávky sú vybavované priebežne od 24 hod. Zákazník je informovaný o termíne dodania tovaru: telefonicky, zaslaním SMS alebo e-mailom. Pre bezproblémové a urýchlené vybavenie objednávky prosíme uvádzať kontaktné telefónne číslo a najmä aktuálnu adresu, kde bude tovar doručený.

Spôsob a termín doručenia

Tovar je zasielaný podľa požiadaviek zákazníka kuriérskou prepravnou spoločnosťou GLS alebo Slovenskou poštou.
Kuriérska prepravná spoločnosť GLS v deň odoslania balíka zasiela zákazníkovi emailové avízo o odoslaní s číslom balíka. V deň dodania dostáva zákazník SMS avízo s informáciami o dodaní balíka. Ak zákazník nie je na uvedenej adrese, dohodne sa s kuriérom na inej adrese, resp. na inom čase dodania. Termín dodania sú do 3 pracovných dní od zaslania objednávky (max. do 5 pracovných dní od zaslania objednávky).

GLS ponúka dlhodobo spoľahlivú kvalitu a garantuje 24hod. doručenie, sledovanie balíkov na internete ( Track and Trace technológia ), zákaznícky servis od 7.00 do 18.00 hod., ostatné faktory zvyšujúce efektivitu ( vyplývajúce z používanej technológie ).

Realizácia odosielania zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty sa uskutočňuje tak, že v deň odoslania zásielky naša spoločnosť pošle SMS zákazníkovi avízo o odoslaní 1. triedou. V deň dodania na poštu do miesta určenia sa zamestnanec Slovenskej pošty telefonicky spojí so zákazníkom na spôsobe dodania: priamo domov v ten deň, alebo si zákazník príde osobne vyzdvihnúť zásielku na poštu.

Realizácia odosielania zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty sa uskutočňuje tak, že v deň odoslania zásielky naša spoločnosť pošle SMS zákazníkovi avízo o odoslaní 1. triedou. V deň dodania na poštu do miesta určenia sa Slovenská pošta telefonicky spojí so zákazníkom na spôsobe dodania: priamo domov, alebo si zákazník príde osobne vyzdvihnúť zásielku na poštu.

Rýchlosť dodania tovaru

Objednaný tovar je dodaný na nasledujúci deň od jeho objednania, maximálne však do 3 pracovných dní od zaslania objednávky (max. do 5 pracovných dní od zaslania objednávky). V prípade však, že tovar nie je na sklade, zákazník bude informovaný o najbližšom termíne dodania tovaru.

Cena balného a prepravného

Balné je zdarma.

Cena v € Slovenská pošta v € Kuriérska služba GLS v €
do 14.99 € 2,80 € 3,50 €
15.00 – 40.99 € 3,80 € 3,90 €
41.00 - 60.99 € 3,80 € 4,50 €
61.00 – 98.99 € 3,80 € 5,00 €
nad 99.00 € ZDARMA ZDARMA
Ceny sú uvedené s DPH.

Doručenie zásielky priamo na adresu nad 99€ je ZDARMA.

Spôsob platby

Platba na DOBIERKU (úhrada v hotovosti kuriérovi pri prevzatí tovaru). Platba vopred prevodom na účet.

Storno objednávky

Stornovať objednávku môžete telefonicky (0915 137 558), e-mailom len v prípade, ak nebol tovar vyexpedovaný.

Reklamácia a záruka

Na zakúpený tovar sa vzťahuje záruka 2 roky. Garantujeme včasné odoslanie tovaru, jeho primerané zabalenie, skoré kontaktovanie zákazníka, korektné vybavenie objednávky.

V prípade viditeľného poškodenia tovaru, neprevezmite zásielku. Pokiaľ je zásielka zjavne poškodená, je nutné poškodený tovar reklamovať priamo u prepravcu do 24 hod. Ak sa zákazníkovi nepodarí skontaktovať s prepravcom, resp. neobdrží tovar v avizovanom termíne, nech nás kontaktujte telefonicky 0915 137 558.

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. ak vám tovar nevyhovuje, máte právo nám ho vrátiť nepoškodený, v pôvodnom obale do 7 dní od jeho prevzatia. Najneskôr do 14 pracovných dní od fyzického prijatia vráteného tovaru vám zašleme peniaze zloženkou alebo prevodom na Váš účet. Avšak pred vrátením tovaru nás taktiež prosím kontaktujte. Tovar prosím posielajte poistený (neručíme za jeho stratu), doporučene Slovenskou poštou na adresu: GAYA s.r.o – Lýdia Moricová, P. O. Hviezdoslavova 23/B, 036 01 Martin. Doporučene neznamená na dobierku! V prípade nesplnenia uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať reklamáciu. Zákazník si bude musieť vzniknuté škody uhradiť na vlastné náklady.

Záverečné ustanovenie

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo 0bčianskeho zákonníka.

Prevádzkovateľ obchodu tekvicovy-olej.sk

Peter Moric
Kolónia Hviezda 116
036 08 Martin
IČO: 339 311 43
DIČ: 102 189 99 78
Nie sme platcom DPH.

Obvodný úrad Martin
Číslo živnostenského registra: 506-7722
Číslo účtu: 0352907642 / 0900
IBAN: SK7509000000000352907642

Kontakt: 0915 137 558
e-mail: obchod@tekvicovy-olej.sk
e-mail: fandlersk@gmail.com

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 1, Žilina